slide show

November
DATUM: 2015-11-03 | TID: 21:04:00 | KATEGORI: Vardag

Vilken värme vi haft som senaste dagarna så idag startade jag dagen med en morgonpromenad i solen innan jag gjorde ordning frukost och myste ner mig i soffan framför Greys anatomy som jag börjat att se igen.  Vid halv två åkte jag til elin en sväng innan hon skulle jobba sen hade jag en date med Sanna inbokad. Vi åkte och handlade på coop sen åkte vi hem till mig och lagade korvstroganoff, och avslutade sen kvällen med en kvällspromenad och en solning. Nu har jag precis tagit mig en dusch och ligger nerbäddad i soffan med tända ljus framför greys i väntan på paradise, om jag håller mig vaken tills dess sattsäga.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?