slide show

kattungar och pizzahäng
DATUM: 2015-11-16 | TID: 19:50:54 | KATEGORI: Vardag

Helgen är över och måndagen är här. i fredagskväll stod middag på bittens och bio med jonko på schemat. kollade på premiären av En underbar jävla jul och jag tyckte den va helt klart värd att se.
 
i lördags började jag dagen med en tripp till birsta med maja för att spana in julklappar, kom dock bara hem med en och sen lite saker till mig själv vilket inte riktigt var planen hehe. på kvällen stod pizzabak och myskväll med tjejerna på kapellgatan på schemat vilket var en lördag helt i min smak. super mysig. Kom hem och la mig vid två men hann inte sova mer än en timme innan jag blev väckt för att våran katt låg och höll på föda kattungar, så vi hade det vi gjorde fram tills klockan blev halv åtta på morgonen och OUFF vad kär jag är i dom små liven. fyra stycken fick hon och jag är helt tokig i dom.
 
Måndag idag somsagt, jobbade till fyra sen åkte jag och mötte upp maja för att gå till badhuset och simma. kom hem runt sju och gjorde ordning middag och nu ligger jag i matkoma i soffan framför vänner. håller på bolla lite med sanna om vi ska ta en promenad i spöregnet eller inte, återstår att se..
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?