slide show

julklappshandling
DATUM: 2015-11-28 | TID: 11:25:19 | KATEGORI: Vardag

Igår fick jag äntligen bilen fixad efter att avgasröret lossnade i Stockholm så har åkt runt i nästan en vecka med en bil som låter som en jädra traktor.och bilresan hem från Stockholm var inte det roligaste kan jag säga. Men nu låter den som den ska igen.
 
Åkte sen med Jonas till birsta för att köpa julklappar. Köpte även lite nödvändigheter till hemmet såsom nytt duschdraperi med ananaser på(!), nya julfiltar och en rullgardin till sovrummet då våran gick sönder för ett tag sen. När vi kom hem fixade vi upp allt det och tog fram det sista julpyntet så nu är det bara julgranen kvar. sen jag började slå in julklapparna jag hade köpt. jag är ganska fascinerad över att jag faktiskt lyckats köpa ganska många julklappar in November, har aldrig köpt en julklapp innan mitten av december och då överdriver jag inte ens, jag brukar alltid få springa den 23e & köpa dom sista men jag verkar slippa det detta åt. bara några få kvar nu.
 
Idag är det lördag, oklart om vad som händer. Antingen blir jag bara hemma under filten framför en bra film eller så drar jag på mig klackarna och går ut med tjejerna, återstår att se.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?