slide show

biomys
DATUM: 2015-11-10 | TID: 10:33:00 | KATEGORI: Vardag

Efter jobbet igår åkte jag nästan direkt ner till Sundsvall för att umgås med min far. Gick och åt middag tillsammans i stan innan vi satt oss i biosalongen för att se nya James bond. Väldigt bra skulle jag vilja säga, jag brukar inte vara så intresserad av såna filmer egentligen så blev glatt överraskad. Man hann ju dock bli ganska kissnödig på slutet eftersom att den var 2,5 h lång så man fick ju sitta och kämpa sista halvtimmen eftersom man inte ville missa nått :)
 
Hemma nu igen och myser framför Hobbit med min lillasyster som precis kom hit, fick åka hem från skolan då hon mådde dåligt så då fick jag kramas med henne lite. Ikväll blir det promenad och solning med sanna innan jag åker hem till mormor för middag. skönt att man sluppit laga mat själv nu några dagar ;)
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?