slide show

12/11
DATUM: 2015-11-12 | TID: 12:19:18 | KATEGORI: Vardag

Igår fyllde våran fina Frida år.  Så åkte ner till birsta med Hannah för att köpa födelsedagspresent och lite nödvändigheter innan vi åkte till timrå för att kolla hur isabelle hade fått till det i lägenheten, och hon hade lyckats fått det väldigt fint måste jag säga.
 
Runt fem mötte jag upp Sanna för våran kvällspromenad sen tog vi en solning innan vi skilldes åt för att ta en dusch och lite middag innan vi åkte till frida vid sju för födelsedagsfirande och massa struntprat tills klockan blev tio och jag åkte hem och kollade på paradise innan jag tokslocknade.
 
Tog en morgonpromenad imorse, solen låg på men nu börjar det bli kallt ute alltså. När jag kom hem kom iallafall maja förbi och pratade lite innan hon åkte vidare och jag ska snart göra mig ordning för lite mys med emelie och gudsonen:)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?