slide show

wrapped up
DATUM: 2015-01-29 | TID: 19:53:00 | KATEGORI: Vardag

Och snart var denna vecka över också. Varit en effektiv och händelserik sådan faktiskt.
Hämtade ut mitt körkort som jag äntligen tog mig tid till att beställa - lämnat in min telefon efter jag spräckte skärmen för två månader sen - fick mina nya skor som jag beställde som jag dock fick skicka tillbaka och beställa en ny storlek i som nu är påväg - hämtade idag mina dubbdäck till min lilla pärla så jag kan ge tillbaka andra bilen till Jonas - bokat tid hos frisören - igår hade jag och tjejerna en mysig kväll på rutiga duken och snackade massa strunt - idag åkte jag till Emelie och påbörjade matten som drar igång i februari - myst med gudsonen och lyckats blivit påbackad så bakdörren fick en stor fin buckla och måste bytas.- Och jobb, en jäkla massa jobb.
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska njuta av varje minut. varit lite tufft att jobba dom senaste dagarna då jag inte mått så speciellt bra men nu börjar det ordna upp sig lagom till helgen. får se vad den bjuder på den här gången. imorgon ska jag bara ta det lugnt sen på lördag är det oplanerat . ska va med emelie så mycket vet jag men vad vi ska göra får vi bestämma då. skulle va skönt att bara hoppa i myskläderna och kolla på någon bra film men har samtidigt druckit klart mitt detox tea imorgon så skulle va gott med nått glas vin efter att ha varit nykter sen nyår men det återstår att se. nu ska jag lägga mig i sängen och plugga några mattetal innan jag ska spendera dom sista vakna timmarna till Mr grey. måste se till att läsa klart de sista innan biopremiären på alla hjärtans dag. ne nu ska jag avrunda här och göra det som ska göras innan jag ska sova - imorgon ringer alarmet klockan sju.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?