slide show

torsdag & tvhäng
DATUM: 2015-01-08 | TID: 20:46:07 | KATEGORI: Vardag

herregud vad dagarna flyger iväg känner jag. I onsdags drog jobbet igång igen, känns väldigt skojj faktiskt. och imorgon är det helg igen, vilket känns ganska skojj det också kan jag säga. Och att jag har sovmorgon imorgon så börjar inte förns kvart över elva och slutar tre känns ganska skojj det också när det är fredag och allt.
 
Idag provade jag och på att göra pizza på sockerfritt tacobröd - vill ni äta nyttigt men endå lyxa till det ska ni definitivt prova det. supergott!!
 
Har precis röjt undan i läggan och nu ligger vi bänkad framför SOA. Jonas sover sen länge tillbaka och klockan är bara halv 9 - så går det när man inte kan sova och är vaken på nätterna. okej, kan tycka lite synd om honom då han låg i sängen mellan tre och sex och inte kunde somna så förstod att han gav upp och gick upp och kollade på film istället. blev bara lite paff att sängen var tom när jag vaknade den tiden. Snart kommer elin och joinar oss också. och appropå elin, så va vi två på bio häromdagen. Kollade på Micke & Veronica. jäkligt bra faktiskt. Ni som inte sett den borde göra det.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?