slide show

söndag
DATUM: 2015-01-04 | TID: 14:47:45 | KATEGORI: Vardag

nu är helgen över. gårkvällen spenderades hemma hos sanna med tjejerna bänkade framför film. skönt att skippa alkoholen nu ett tag. Påbörjade min detox tea igår som jag ska dricka i 28 dagar framöver. Dags att rensa kroppen från all sprit och skit det blivit den senaste tiden.
 
Idag är det ingenting speciellt planerat. Ska till mormor och äta middag runt sex sen får jag se hur söndagskvällen ser ut. Ska försöka ta mig till bellsan och träffa henne en sväng. Sen är det bara tre dagar kvar tills jobbet drar igång igen. har varit jätte skönt att få 14 dagars ledighet men nu längtar jag tillbaka till att få spendera dagarna med dom små liven igen.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?