slide show

sammanfattning av denna vecka.
DATUM: 2015-01-22 | TID: 12:02:00 | KATEGORI: Vardag

Helgen vart väldigt bra trotts all stress. åkte förbi på mormors födelsedagsgalej och sa hej till alla en sväng innan vi var tvungen att bege oss mot Norge för att hinna med färjan. Satt och grät hela början av resan så blödig som man är pga att vi var tvungen att lämna mormor när hon skulle fira sin födelsedag men det gick över det också.
Dopet i söndags var jätte fint, prästen hade en väldigt svår dialekt så att förstå var han sa va inte så enkelt kan jag säga. men var jätte trevligt på mottagningen. god mat och trevligt sällskap. Negativa med att gå på detox är när man ska iväg och dom bjuder på 10!! olika tårtor och man får sitta där och bita ihop men gick bra det också, haha.
 
Kom sen hem i måndagskväll igen och då var det väldigt skönt att få sova i sin säng efter alldeles för lite sömn den helgen.
 
Efter jobbet i tisdags åkte jag och Jonas hem till mormor för att äta middag och kolla på film, eftersom jag inte kunde vara med på hennes födelsedag så gjorde vi så istället. Sen igår efter jobbet åkte jag hem till pappa för att spendera dagen med honom så har varit full rulle hela veckan känns det som. Fick dock kliva upp sju och ta bussen strax innan 8 imorse eftersom jag var tvungen att komma hem en sväng innan jobbet och min bil har dessvärre inge dubbdäck än så då får man göra det bästa av situationen, ska dock beställa idag så har dom förhoppningsvis innan dom närmsta dagarna så man slipper anpassa sig efter buss i såna här lägen.
 
Bild från dopet - Hanne,Martin och deras lilla Leila. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?