slide show

Onsdag
DATUM: 2015-01-14 | TID: 22:36:42 | KATEGORI: Vardag

Idag åkte efter jobbet tog jag med mig Jonas hem till farmor där vi skulle äta middag med henne och pappa. Har inte träffat han sen hans födelsedag 18de december så va jätte mysigt. Bytte även julklappar med varandra eftersom vi tyvärr inte kunde fira jul ihop i år.
 
jag och Jonas fick ett presentkort på Mio, precis det vi behövde för att köpa alla grejer vi vill ha till lägenheten men är för snål för att köpa själv. haha. Så imorgon när jag slutar jobbet blir det raka vägen till Mio. Håller tummarna för att vasen jag så länge velat ha finns kvar.
 
Annars idag så åkte jag och Emelie till komvux för att skriva in oss så i februari ska bli ta tag i pluggandet. Åkte sen hem till henne innan jobbet drog igång och myste lite med gudsonen.  Ouff vilken bra dag!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?