slide show

födelsedagsfirande och dop i norge
DATUM: 2015-01-17 | TID: 11:39:18 | KATEGORI: Vardag

God morgon. Igårkväll va jag med Jonas på bio, såg nya Taken. och den va GRYM. trodde den skulle va lite överdriven med nummer tre men shit vad bra den va. Va sen med isa och carro resten av kvällen innan jag slockade halv fem imorse.
 
Lördag idag och mycket står på schemat. ska kolla klart på himym och dricka upp mitt te innan jag ska hoppa i kläderna och åka hem till södra vägen och hjälpa mamma med lite grejer. sen måste väskan packas lite lätt innan vi ska iväg på födelsedagsfirande för mormor. Fylller 60 imorgon så ska bli kul att få träffa alla som kommer upp från Stockholm idag. Måste dock lämna Härnösand halv sex ikväll då vi ska åka till Norge för att imorgon gå på dop. Patriks lillasyster har fått barn och jag har längtat så efter att få pussa på na. Så en stressig med mysig helg med andra ord.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?