slide show

011115
DATUM: 2015-01-11 | TID: 22:50:59 | KATEGORI: Vardag

Och där var snart den här helgen över. Åkte till elin i fredags med emelie för lite tjejmys framför beck filmen. Klev in i elins badrum och kände att mitt såg förjävligt ut jämfört med hennes haha, så i lördagsmorse tog jag med mig henne och jonas till ikea och rusta där vi inhandlade både färg och inredning till vårat badrum så håller på i fullgång just nu vilket vi gjort sen vi kom hem igår  så hela lägenheten är i stortsätt total kaos.
 
Tog en sväng till birsta idag med frida sanna och linda då jag aldrig hade tid för det igår så kände för lite shopping denna söndag. Kom hem med en ny jacka och lite smått och gott så jag är väldans nöjd över helgens inköp.
 
Imorgon är det jobb igen, börjar inte förns tolv så ska nog hinna med att måla ännu ett varv på golvet i badrummet innan jag ska sova. men innan jobbet ska jag och frida ta oss ner till polisstationen och fixa nya körkort då vi båda lyckats slarva bort dom. Och sen efter jobbet blir det hem till röran och fixa det förhoppningsvis sista innan vi äntligen är klara.
 
 
Bild från fredagens myskväll är det jag har att bjuda på från denna helg
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?