slide show

kärlekens dag
DATUM: 2015-02-15 | TID: 11:37:55 | KATEGORI: Vardag

Så var denna alla hjärtans dag över. vi hade en mysig kväll hemma igår, lagade middag ihop och bara tog det lugnt. väldigt mysigt faktiskt. vi pratade om att gå och kolla på 50 shades of grey, eller jag pratade om det men kände att Jonas inte var lika intresserad som mig så istället för att tvinga dit honom så tänker jag gå med tjejerna istället. är lite mer en tjejfilm ;)
 
Söndag idag. sitter och kollar på 16 and pregnant och har precis ätit frulle och dammsugit efter att katterna valde att ta sönder våran nya lampa.  Planerna idag är att plugga matte största delen av dagen sen ikväll är planerna att gå på bion om jag hinner bli klar i tid.
 
måndag imorgon, och jobb som vanligt står på schemat, sen drar matten igång imorgon också så efter jobbet så står det pluggdate med Emelie på schemat resten av dom vakna timmarna. känns som att man inte kommer göra så mycket annat nu ,ska bli skönt med lite semester snart!
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?