slide show

bebismys och semmelpartaj
DATUM: 2015-02-18 | TID: 09:29:20 | KATEGORI: Vardag

Igår efter en lång arbetsdag tog jag och åkte hem till lotta för att efter alldeles för lång tid umgås och snacka massa strunt, och få träffa hennes fina lilla son Malte. Käkade middag och pratade om allt möjligt i någon timme, väldigt mysigt.  Åkte sen och hämtade upp Hannah och åkte hem till Elin där resten av gänget väntade då vi hade bokat in en date för att käka semla och mysa på. en väldigt bra tisdag hade jag med andra ord igår.
 
Nu sitter jag och kollar på vänner innan jag ska hoppa i skorna och bege mig till jobbet några timmar innan jag tar och åker hem till emelie för matteplugg, + lite mys med lilleman
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?