slide show

-
DATUM: 2015-02-10 | TID: 19:35:24 | KATEGORI: Vardag

- ny hårfärg, vin, sol och lite för mycket onyttigheter är väll ungefär vad min helg bestod av. Så med andra ord var den grym. 
 
Åkte till frisören efter jobbet i fredags och fixade håret. Kände att jag var less på det ljusa på körde på brunett igen men lite mörkare botten. super nöjd! på kvällen blev det middag hemma hos mig med emelie,isabelle och elin sen blev det vin, i mängder innan vi fick skjuts ner till bittens.
 
i lördags blev det vin hos frida med henne, Eddie , Anton och jim innan vi åkte vidare på en annan fest, vilket vi kände inte va så mycket  att hurra över så åkte tiilbaka till henne och fortsatt med resten av folket som var där innan jag kände att jag hade fått i mig så det räckte och åkte hem strax efter ett.
 
i söndags åkte jag och frida och käkade bakiskäk på bigboy, åkte och handlade chips på affären och åkte hem till mig och däckade framför soa. 
 

 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?