slide show

nionde december
DATUM: 2015-12-09 | TID: 12:43:27 | KATEGORI: Vardag

 
 
Planen var egentligen att jag skulle befinna mig nere i Stockholm hos Ebba ju st nu men Jonas fick samtal om att han var tvungen att åka ner till Sveg denna vecka också så han åker nog idag, och eftersom att vi våra små kissar här hemma inte får tillräckligt med mat av sin mamma måste vi mata med ersättning så jag var tvungen att stanna hemma. så vi måste dra oss ut idag och leta en gran som ska få göra sig fin i vårat hem innan han ska åka. Annars har jag jobbar, sovit och tränat. typ. idag är jag ledig så  sent igårkväll passade vi på att möblera om lägenheten i brist på annat när ingen av oss behövde kliva upp imorse. Blev riktigt mysigt. Idag har jag träffat Hannah en sväng. Känns som jag varit isolerad mot omvärlden så va väldigt trevligt. Nu sitter jag med en katt sovandes i nacken medans jag kollar på himym, en onsdag helt i min smak.
 
 Här har jag två bilder från i lördags när jag och Jonas åkte hem till Emelie och Erik för lite middag, vin och spelmys. En bättre lördag med andra ord.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?