slide show

15.12
DATUM: 2015-12-15 | TID: 19:23:00 | KATEGORI: Vardag

I lördags var en tjejkväll planerad hemma hos Sanna eftersom Sara äntligen kommer hem och hälsat på. vet inte när vi alla var samlad senast så det var jätte mysigt. Åkte sen ner på kajutan och dansade till stängning innan jag åkte hem och tydligen bäddade ner mig på vardagsrumsgolvet. en bra kväll då med andra ord.
 
Förutom det har vi äntligen hittat en gran och tagit upp i lägenheten. Katterna har börjat springa runt som nå  tokas och går mig lite på nerverna om jag ska vara ärlig. Fick en tidig julklapp av min mor och patrik i helgen också vilket innehöll en ny telefon. Samsung S6 edge som jag har suktat efter ett bra tag så kom nästan tillomed glädjetårar.  Var upp på skyltsöndag och åt langos med tjejerna.  & juste, brunett har jag blivit igen, riktigt brunett, va ett tag sen och jäklar vad nöjd jag eeee.  Ja en väldigt bra vecka hör ni nog. OCH inte nog med det, min fina vän kommer äntligen hem till Härnösand i helgen. Ouff vad jag längtar!!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?