slide show

september
DATUM: 2014-09-04 | TID: 09:44:00 | KATEGORI: Vardag

shit vad mycket som stått på schemat senaste dagarna.  i lördags skulle jag egentligen ta det lugnt då jag skulle börja jobba halv sju i söndags men dom ringde från jobbet och sa att många av barnen blivit sjuk så jag behövde inte jobba så bestämde mig för att dra en liten utgång med tjejerna. åkte hem till sanna och drack nått glas vin och snackade allihopa innan vi åkte hem till Anders. Kvällen avslutades i tårar, av lycka. Då Emelie hade fått sin fina lilla son. så jäkla vacker alltså.
 
I söndags tog jag det lugnt på förmiddagen sen åt jag middag hos mormor med jonas innan jag åkte hem till elin för att hälpa henne börja flytta in i sin nya lägenhet. Va där tills klockan blev runt tre på natten sen hem och sova innan vi skulle upp och åka till ikea och mio vid nio på morgonen sen spenderades exakt hela dagen hos henne och vi må ju va ha varit väldigt snabb då vi hann klart med allt på ett dygn. lite småhyllor och sånt som ska upp osså.
 
igår blev det idol-bigbrother-paradise mys hemma hos mig och jonas och nu är det redan torsdag, den här veckan har bara sprungit iväg och snart är det helg igen. vilket kommer bestå av lite vindrickande med tjejerna och förhoppningsvis bebismys!!
 
 
 
bjuder på en bild från i helgen och en bild på jackan jag köpte som någon frågade efter. (inte exakt likadan men ungefär!
 
 
 
 

Postat av Susanna Maria J

Snygg jacka!

Datum: 2014-09-04 | Tid: 10:46:54
Blogg: http://oslofru.com/



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?