slide show

måndag igen
DATUM: 2014-09-15 | TID: 10:09:43 | KATEGORI: Vardag

igår var det inte vilken söndag som helst, som alla vet var det val och utöver det blev jag och Jonas med lägenhet!! e så glad. Idag får vi veta ungefär vilket datum vi kan flytta in och sen är det bara till att börja förbereda!
 
Annars så har resten av helgen varit super. i fredags åkte jag hem till Emelie och fick äntligen mysa med Elias, så underbart. sen kvällen spenderade jag med isabelle och jonas.
 
i lördags åkte jag med jonas och Hannah ner på marknaden och käkade langos innan vi gjorde några ärenden på stan och sen åkte vi hem till mig med tjejerna. bubbel, vin och grillning stod på schemat och det satt ju perfekt då det va helt galet varmt ute. sitta i bikini och svettas i mitten av september är inte så vanligt direkt. Efter några timmar så åkte vi hem till sanna och blev där resten av kvällen.
 
Nu är det måndag och en ny jobbvecka drar igång men nu först innan det ska jag hoppa i andra kläder sen hämta upp Hannah för att åka och kolla på lite nya prylar som behövs till nya läggan.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?