slide show

briolympiad och smitingen
DATUM: 2014-09-17 | TID: 15:47:40 | KATEGORI: Vardag

Idag är enda dagen denna vecka jag är ledig men ställde klockan på halv nio för att sen befinna mig uppe på högslätten då Denize hade briolympiad idag och så stolt man kan va över lillsyrran, hon va så grym!! & imorgon är det bara att åka upp igen innan jobbet och kolla på Nadia då det är hennes tur och kommer va minst lika stolt då också.
 
Efter det kom tjejerna och hämtade mig så åkte vi till smitingen och hade picknick. Satt där och snackade nån timme innan vi åkte hem och sitter nu och ska kolla på nått avsnitt av The hills innan Jonas kommer hem från jobbe sen får vi se vad denna onsdag har kvar att erbjuda.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?