slide show

909014
DATUM: 2014-09-09 | TID: 10:19:10 | KATEGORI: Vardag

Hade en grym helg med mina girlz. i fredags åkte jag Hannah, frida och anders till Sundsvall en sväng och när vi kom hem bestämde vi tjejer oss för att gå ner till stadsparken och dricka lite vin och snacka strunt. Efter någon timme kom Jonas och grabbarna förbi med partybussen så åkte vi en sväng med dom innan vi åkte tillbaka.
 
i Lördags åkte hannah sanna och frida med  hem till mig och badade bubbel och drack och hade det väldigt mysigt. åkte hem till Hannah runt halv sju och fixade oss och hade planerat att va hos henne hela kvällen men så ringde jonas runt sju och sa att bussen skulle ut och åka vid nio så vi gjorde oss klara och fördrinkade lite innan dom kom och hämtade upp oss. vad som hände under hela resan är väll svårt att förklara men hade det hur kul som helst och bussen rullade in i Härnösand igen vid halv två.
 
Igår va det måndag och jag drog igång med första arbetspasset på älandsbro förskola där jag ska jobba nu några veckor framöver. va väldigt mysigt att va tillbaka och jobba med så små barn igen. Slutade klockan fyra så hämtade jag upp Hannah på jobbet och åkte hem till henne och käkade middag.åkte sen hem till mig och jag bytte kläder innan vi tog oss en pw innan idol började.
 
Idag är jag ledig så sitter fortfarande i pyjamaströjan och myser. ska tvätta och städa denna förmiddag då vädret ändå är skit så då får man gå runt i sovkläderna tycker jag i alla fall. annars idag är det ganska tomt på schemat så får helt enkelt se vad som händer men antingen blir det mys med tjejerna eller jonas, eller bådeoch.
 
dom enda bilderna som är bra nog att tyda efter helgen så får nöja oss med dom.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?