slide show

tisdagsmys
DATUM: 2014-10-28 | TID: 20:19:38 | KATEGORI: Vardag

nu har natalie anlätt till stan och flyttat in hos oss några dagar, så mysigt med lite kvalitetstid då vi inte setts på flera månader. Just nu är hon i Nordingrå och jonas är på andra äventyr så sitter nu med tända ljus och kattmys framför Hollywoodfruar.
 
Hade pontus över idag på middag också, inte träffat han på ett tag heller så va väldigt trevligt.  lagade pasta med baconsås - finns nog lite matlagning i mig endå. Imorgon är jag ledig så kan jag stanna uppe med natalie lite längre ikväll är igår så blir lite tjejmys när karln gått och lagt sig. Imorgon är väll planen att åka till birsta kanske och kolla på julklappar sen ska jag och natalie boka tatuering också i hopp om att vi hinner få en tid innan hon åker tillbaka till Stockholm. Gav henne en tatuering i studentpresent egentligen men eftersom hon flyttade ganska på en gång och varit här så sällan så har den inte blivit av än men nu så hoppas jag vi ska hinna med det.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?