slide show

jobb och födelsedagsfirande
DATUM: 2014-10-07 | TID: 17:59:23 | KATEGORI: Vardag

Kort arbetsdag idag, skönt då vädret får en att vilja gå och lägga sig och sova, ungefär. Kom hem halv fem och har kastat in en tvätt och städat undan här hemma sen dess och sitter nu och kollar på svenska miljonärer. Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig innan jag ska ner med tjejerna på köttmagasinet och käka då helen fyller år.
 
Imorgon skulle jag egentligen vara ledig men åkte på jobb mellan nio och halv fem så blev ingen sovmorgon där inte men snart är helgen här som kommer bjuda på lite förfirande för mig och isabelle som fyller år nästa vecka och sen inflyttningsfest hos elin, en jäkla bra helg med andra ord. nu måste jag springa in i duschen.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?