slide show

helgmys med våra nya bebisar
DATUM: 2014-10-26 | TID: 10:32:52 | KATEGORI: Vardag

í fredags efter jobbet fick vi äntligen åka och hämta våra efterlängtade små kattungar, och vi är helt sålda kan jag säga !♥ 
 
Så hela helgen har spenderats hemma med dom små liven, Jonas hade egentligen planerat någon överraskning till i fredags men eftersom att vädret va som det va fick vi skjuta upp det till kanske nästa helg om det är bättre väder, så får sitta undrades om vad det kan vara några dagar till.
 
Annars har det inte hänt så mycket mer den här helgen, tog en tripp till birsta med frida igår och inhandlade lite nödvändigheter innan vi kraschade här hemma i soffan där vi spenderade hela kvällen framför big brother och film. Skönt med en nykter helg också, så får man se fram emot halloween lite mer.
 
Söndag idag, planerna är väll att tvätta och städa undan här hemma och sen fixa ordning bilen lite sen ikväll ska vi åka till mormor och bli bjuden på tacos. Jonas försökte även få med mig till att se annabelle på bio ikväll men tror nog han får gå med någon av hans vänner istället då jag inte riktigt har psyke för någonting liknande, kanske skulle kunna ladda ner den och se den hemma då jag kan gömma mig lite mer här hemma än i en biosalong - men det är ett stort kanske.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?