slide show

helgens bravader
DATUM: 2014-10-13 | TID: 22:21:18 | KATEGORI: Vardag

hade en sån mysig kväll med emelie och isabelle i fredags. åkte till emelie runt sju och käkade middag och öppnade presenter jag och bellsan hade fått. drack vin och snackade om allt mellan himmel och gjort. Åkte hem till mig runt ett och fortsatt då emelies kille och Lilleman kom hem sen runt ett kom frida och hämtade tjejerna och körde hem dom. så härligt att få lite kvalitetstid med dom.
 
i lördags förmiddag tog jag och frida en sväng till stan och letade en outfit inför kvällen sen köpte vi en present till elin då vi va bjuden på inflyttningsfest hos henne på kvällen. vi va ett gäng tjejer och hela kvällen va såå grym. traskade ner till krogen runt halv ett. drack shot och svettades som en jävel på dansgolvet innan jonas kom och hämtade mig och jag fick trycka lite minikrogen innan jag somnade.
 
igår mådde varken jag eller frida speciellt bra så låg i soffan och sov till och från hela dagen, tog en middag däremellan med Edvin också sen runt elva körde hem henne och jag tvärslocknade i sängen. Klev upp vid 8 imorse då jonas åkte till jobbet och jag myste ner mig i soffan innan jag spenderade förmiddagen med frida. Åt frukost tillsammamns och beställde hem lite kläder.  Kan ju hålla tummarna att dom kommer innan jag fyller år på lördag. jobbade en sväng på eftermiddagen också. Ligger nu bänkad framför paradise med jonas och springer mellan till tvättstugan.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?