slide show

födelsedag och annat skojj
DATUM: 2014-10-21 | TID: 22:11:24 | KATEGORI: Vardag

gudis vilken bra födelsedag jag hade.  i fredags bjöd jag och isabelle på födelsedags middag hemma hos mig med alla tjejer. Hade en jätte mysig kväll sen fick jag en lapp där det stod att dom beställt ett par Nike air force till mig i present vilket va precis det jag önskade mig så vart jäkligt glad! som jag förövrigt får imorgon! Avslutade sen dom sista timmarna den kvällen med mina fina småsystrar då som sov över hos mig.
 
i lördags spenderade jag första timmarna av födelsedagen med filmmys med nadia och denize innan dom åkte hem och jag umgicks med karln, fick ett jätte fint efva attling armband med texten amor vincit omnia - kärlek övervinner allt- ♥ finaste du
 
åkte sen och hämtade frida och isabelle och åkte på bolaget och handlade inför kvällen innan vi åkte hem till huset på södra vägen och fixade ordning. Kom mer folk än vad jag hade planerat men jag hade en så jäkla bra kväll rakt igenom. åkte på krogen runt halv ett och drack goda drinkar och ägde runt med min partyhatt innan jag åkte hem och somnade som en prinsessa.
 
i söndags va det bara till att åka hem till mamma och patrik och städa undan efter lördagen sen blev det raka spåret till affären och bränna massa hundralappar på tårta och grejer då jag skulle ha födelsedagsfika hemma för släkten runt tre. Fick SÅ fina presenter - tatuering, ett par nike air max ( så nu har jag två nya skor att rocka i ), grejer till hemmet, pengar och massa fina saker. Fick även en ny bil som jag blev såå nöjd över. liten, svart och huuur söt som helst, precis vad jag önskade mig som första bil!  avslutade sen kvällen med frida och jonas, tröck minikrogen och massa annat gott innan vi slockade i soffan redan runt tio.
 
nu är födelsedagen över och vardagen har dragit igång och imorgon står ännu en dag med jobb på schemat, alarmet ringer 20 över 6 så blir till att däcka i sängen direkt efter paradise. sen imorgon efter jobbet ska elin bjuda mig på middag hemma hos henne vilket kommer sitta som smäck i kaggen efter en lång arbetsdag. puss på er
 
bjuder på några instagram bilder så min sladd till telefonen är gone.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?