slide show

baaack
DATUM: 2014-10-03 | TID: 13:04:26 | KATEGORI: Vardag

internet är fixat i lägenheten, datorn är fixad så nu kan jag köra igång igen med att uppdatera om mitt intressanta liv. utöver datorn och internet så är även lägenheten äntligen fixad och klar efter några svettiga och hektiska dagar och jag är såå nöjd ska ni veta!
 
förutom lägenhetsfix så har jag jobbat och jobbat typ, och hängt med frida så det är skönt med helg ska jag säga. Fredag idag alltså och det blir en lugn och skön kväll här hemma. Ska käka middag och ha en liten tjejkväll med emelie isabelle och elin ikväll vilket ska bli väldigt mysigt faktiskt. prata massa strunt och äta gott. Men innan det ska jag och jonas åka ner till timrå och kolla på en liten kisse vi funderar på att köpa sen ska jag på stan med Nadia och Denize. En bra fredag med andra ord!
 
inte tagit så mycket bilder så bjuder på en bild på mig och Hannah sen utgången i lördags innan öppningen av klubb 1905
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?