slide show

äntligen fredag
DATUM: 2014-10-10 | TID: 07:50:50 | KATEGORI: Vardag

tog en tripp till birsta igår i jakt på en födelsedagsklänning till nästa lördag då jag fyller år. inte så mycket ute i butikerna just nu vilket suger så får se vad det blir av det. fick i alla fall med mig en grym t-shirt hem som jag kan visa sen. När vi kom hem åkte jag och frida och hämtade farmor som ville komma hit och kolla på lägenheten.  en smoothie twister hade hon med sig som inflyttningspresent också, så bra!!
 
 
Nu ska jag äta frukost och byta kläder innan jag ska åka till jobbet, skönt med fredag!
Ikväll ska jag äta middag och dricka vin med emelie och isabelle, en mysig fredagskväll med dom pinglorna.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?