slide show

20års kalas
DATUM: 2014-10-15 | TID: 21:47:56 | KATEGORI: Vardag

Nyss kommit hem från Isabelle där det va födelsedagsfika för henne då hon fyller 20 idag! tryckt lite smörgåstårta och snackar strunt någon timme innan jag nyss kom hem innanför dörren.
 
Annars idag har jag jobbat och tog sen en 20minuters solning innan jag åkte till bellsan. Imorgon är jag ledig vilket ska bli väldigt skönt. Ska ta mig en morgonpromenad med frida sen ska vi baka tills på fredag då jag och isabelle ska ha födelsedagsfika med tjejerna här hemma. ser fram emot den här helgen så väldans mycket just nu att jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills dess, känner mig som ett barn dagen innan julafton, vet inte riktigt varför men det är väll alltid kul att fylla år.
 
en bild på mig och isabelle för exakt ett år sen då vi på hennes 19årsdag va på kryssning. puzz påre gumsan
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?