slide show

You make my love come down
DATUM: 2014-11-20 | TID: 20:45:01 | KATEGORI: Vardag


Idag ställde jag klockan på sju så jag skulle hinna med mig lite innan jag skulle hem till Emelie för en pratstund med henne och mys med Elias innan jobbet drog igång.  Slutade vid fyra och åkte hem och runt fem gick vi och åt middag hemma hos jonas föräldrar. Tog oss även i kragen och åkte och pantade all pant vi samlat på oss dom senaste veckorna så det är gjort så passade vi på att fylla skafferi och kyl litegrann.
 
Har nu städat undan i lägenheten och tänt ljus. Älskar det med den här årstiden, få släcka ner och tända ljus överallt med en filt och en kopp te - plus lite pussar från killen då. Men vem tycker inte om det med hösten egentligen.
 
Nu ska vi snart springa ner och kasta in en ny tvätt sen ska jag kladda på mig en ansiktsmask och hoppa i myskläderna framför dubbelavsnitt av BB. Imorgon blir det liten sovmorgon då jag börjar kvart över tio. härligt.

Postat av Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Vilken liten sötnos!

Svar: ja världens finaste grabb!
nicole rådström

Datum: 2014-11-20 | Tid: 20:51:33
Blogg: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av Elin

sött!

Datum: 2014-11-20 | Tid: 21:23:27
Blogg: http://niles.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?