slide show

YESTERDAY
DATUM: 2014-11-23 | TID: 11:28:00 | KATEGORI: Vardag

 
Kvällen igår var väldigt lyckad. Jag och frida tog en drink hemma hos henne när vi fixade oss innan vi åkte till Sanna där resten av tjejerna befann sig. Va dock inte där så länge innan Jonas ringde och sa att dom va påväg för att plocka upp oss i partybussen. Väldigt kul faktiskt att få göra kvällen lite annorlunda från alla andra helgen. åkte lite över en timme innan vi åkte tillbaka till sanna igen. Lyssnade på gamla godingar och dansade, mycket.
promenerade ner till krogen runt..12? ja någonstans där måste den varit men jag va inte kvar inne så länge utan åkte hem och käkade ganska på en gång. vilket jag är glad över idag då jag endå mår tillräckligt dåligt.
 
Planerna idag är till at först sitta kvar här i soffan några timmar innan jag ska orka klä på mig. sen måste jag upp med julgardinerna idag också, som jag längtat till det! ikväll blir det i alla fall middag hos mormor sen blir det väll bara en lugn kväll med Jonas.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?