slide show

jag skålar
DATUM: 2014-11-17 | TID: 10:53:48 | KATEGORI: Vardag

fullspäckad helg är vad jag har haft. i fredags spenderade jag emelie och elin kvällen hemma hos isabelle med vin och tjejsnack innan vi promenerade upp till krogen och tog några drinkar in på småtimmarna.
 
I lördags mådde jag piss konstigt nog då jag inte tyckte det blev alldeles för mycket men va bara till att hoppa i kläderna och åka till drakborgen då min yngsta lillasyster hade födelsedagskalas där nere. kom hem vid tre och då var det bara till att ta en dusch och tagga om för inflyttningfest hos Linda.
 
Igår blev det några slappa  timmar hemma hos hannah på förmiddagen sen träffade jag emz,bellsan och elin en sväng innan jag åkte hem till mormor och käkade middag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?