slide show

can't stop dancin'
DATUM: 2014-11-22 | TID: 12:04:39 | KATEGORI: Festligheter

Lördag idag och vin står på kvällens schema. Hade väll egentligen planer på att vara nykter i helgen men eftersom både Jonas och tjejerna ska ut så finns det väll ingen anledning till att stanna hemma själv så får bli en utgång endå, vilket jag inte hänger så mycket läpp över direkt då jag tror att kvällen kommer bli grym.
 
Tänkte försöka hinna följa med jonas och hans friends till birsta en sväng under dagen också. Måste inhandla mig en ny mascara eftersom min förra ville lämna mig spårlöst på min födelsedag. efter att jag använt den en gång, surt. men bara bita i det sura äpplet och köpa en ny. Tänkte även passa på att köpa julgranen också så det är gjort.
 
Fick en försenad födelsedagspresent på posten häromdagen. En prenumeration på Sofis mode. Förra året fick jag på Hänt bild så passar ju bra men en ny tidning i år. Älskar att läsa tidningar men tar mig aldrig till att köpa själv när jag väl är på affären så då passar ju detta perfekt. Fick även med två kroppsprodukter från Body shop - en kroppstvål och lotion med doft av mango. perfekt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?