slide show

äntligen lite nytt i bloggen
DATUM: 2014-11-12 | TID: 17:31:49 | KATEGORI: Vardag

Nu har Emelie pillat klart med designen, i stort sätt, hon skulle kolla på lite finjustering ikväll men annars så är jag super nöjd. Kul med lite nytt.
 
Kom hem från jobbet för en liten stund sen och håller på göra ordning middag, får se när jonas ramlar innanför dörrarna, han har varit på en liten spännande grej i Kramfors hela förmiddag så ska bli kul att få höra hur det har gått när han kommer hem.
 
Annars kommer kvällen va rätt lugn i sig, onsdag idag så det är ju parceremoni i paradise som vanligt ikväll sen innan det är det big brother så det är väll det jag kommer sitta bänkad framför. ska hinna åka och ta mig en solning också innan dess.. och handla.. och posta paket, så har endå det jag ska få gjort ikväll. så får se när jag sticker iväg och gör det. Imorgon ringer alarmet strax efter sju så blir inte alldeles för sent ikväll sen imorgon efter jobbet ska jag och jonas tillsammans med våra familjen åka ner till Sundsvall över kvällen för lite torsdagshäng.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?