slide show

valborg och majmånad
DATUM: 2014-05-02 | TID: 10:41:33 | KATEGORI: Vardag

Då va ännu en valborg förbi och maj är infirad, själva valborg blev inte som planerat men hade en jäkligt bra kväll med ett skönt gäng ändå hemma på södra vägen innan vi åkte till hamnkrogen, väl där lyckades jag supa bort min telefon, som jag för den delen köpte för en månad sen menmen, sånt som händer.
 
Så var det maj nurå,snart sommar, svårt att tro när då man kollar ut genom fönstret och det kan komma lite snöfall titt som tätt.
 
Fredag idag, känns skumt då man hade söndag i huvudet hela dagen igår. blir mys och sleepover med bellsan ikväll sen imorgon vid halv 8 kommer vårat alarm ringa då vi ska ut på motorbanan och kolla på när min kära pojkvän ska tävla, svettigt.....
 
Kan ju iallafall lägga ut en bild sen valborg då dom på telefonen är lite svår att få tag i, heh
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?