slide show

söndag
DATUM: 2014-05-04 | TID: 20:33:24 | KATEGORI: Vardag

Lördag igår, va somsagt ut på krutcupen och kollade på när min fina grabb körde, med gråten lite i halsen och en stänk av panik klarade jag av att stå kvar och kolla, så stolt flickvän som stod där ute iallafall! Kom hem runt tre och åkte direkt hem till mamma med tjejerna där vi badade, grillade och drack gott! Åkte sen ner på krogen runt tolv och drack goda drinkar innan jag vid två åkte hem med min karln och somnade jäkligt skönt. Imorse vaknade jag redan vid 8 men vi klev inte upp förns tolv och vi tog tag i städningen hemma innan vi åkte till mormor och tröck lite tacos. ligger nu utslagna i soffan framför en film och känner redan nu att ögonen börjar svika så blir nog inte uppe alldeles för länge till
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?