slide show

onsdag
DATUM: 2014-05-07 | TID: 10:40:17 | KATEGORI: Vardag

igår blev det en väldigt lugn dag, pluggade teori hela förmiddagen, på kvällen kom bellsan  över och hängde med mig och Jonas en stund innan hon skulle iväg på träning, och efter en liten stund tittade Frida in för att snacka lite skit och glo på semifinalen i Eurovision. När det väl va slut la jag och karln oss och kollade på trubbel i paradiset innan vi båda slocknade. Ganska skön dag med andra ord. onsdag idag, veckodagarna bara springer förbi. idag ska jag till körskolan klockan ett och köra,efter det ska jag springa in på arbetsförmedlingen och lämna in papper som jag glömt nu i en veckas tid ungefär och sen ska jag ta mig iväg och träna. Ungefär så dagen ser ut hittils, nu ska jag hoppa i andra kläder och kladda på mig lite smink innan jag käka lunch med karln. pussokram
 
-blir jäkligt tomt här utan bilder men beställde hem en ny telefon igår som förhoppningsvis kommer imorgon.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?