slide show

Torsdag
DATUM: 2014-03-06 | TID: 19:50:20 | KATEGORI: Vardag

Jobba, äta, dö. Känns lite som att mina dagar sett ut så nu först veckan vilket är anledningen till denna sjukt kassa uppdateringen. Va ut och käkade igår, köpte att par nya solglajjor och sen åkte vi in till stockholm city och kikade runt. Torsdag idag, vilket innebär att imorgon är det fredag!! Slutar en timme tidigare imorgon så vid fyra åker vi hem till kära Härnösand över helgen. ska bli jäkligt skönt att få umgås med tjejerna igen :) även om det bara är för en helg innan jag på Söndag igen åker hit. Kollar just nu på Top model och ska snart hälla upp ett bad innan sen slå på en bra film innan jag ska sooova. Ska bli sååå skönt att slippa kliva upp tidigt på lördag kan jag ta och tala om för er!! Nu ska jag hänga upp tvätten sen hälla upp badet, pussopuss 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?