slide show

Tisdag
DATUM: 2014-03-18 | TID: 18:17:50 | KATEGORI: Vardag

Kom hem från jobbet för drygt en timme sen, hunnit käkat mat och kastat in en tvätt och ska snart fylla upp ett bad. Sjukt trött idag så ska bli skönt att ba ta de lugnt och glo på serier resten av kvällen. ska försöka komma i säng rätt tidigt ikväll!  Onsdag imorgon, då har halva veckan redan gått förbi,planen va egentligen att åka hem till stan i helgen men då jag ska hem nästa helg istället vilket är viktigare tror jag att jag blir kvar här i stockholm denna helg också. Kan va skönt att ta en helg och ba ta det lugnt, bo i ett par mjukiskläder och ba ligga bänkad framför några bra filmer! Nuu ska jag fylla upp badet och slå på några avsnitt av One tree hill!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?