slide show

Tillbaka i Härnösand,
DATUM: 2014-03-29 | TID: 10:48:00 | KATEGORI: Vardag

Igår jobbade jag min sista arbetsdag nere på SEB i stockholm. Känns lite tråkigt att lämna alla fina människor där nere men kände att det inte riktigt va min grej så nu är jag tillbaka hemma i Härnösand idag vilket känns skönt faktiskt! Kom hem runt halv ett igår natt så åkte hem och sov på en gång och vaknade för en liten stund sen och ska snart få lite frukost i magen. Planerna annars idag är att träffa tjejerna, försöka hinna köpa mig en ny mobil sen ikväll ska jag vara barnvakt och bara ta det lugnt, alldeles för längesen jag hade en nykter helg så det behövs känner jag! Nu måste jag ta tag i all min packning som fortfarande ligger ute i bilen.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?