slide show

Måndag
DATUM: 2014-03-24 | TID: 18:26:25 | KATEGORI: Vardag

Åkte hem till Härnösand i fredags, sa till karln och tjejerna att jag va tvungen att jobba över tilll 10 i fredagskväll och att det inte va någon ide att åka hem efter det, blev dom lurad dom små jäklarna ;) Tog det bara lugnt i fredags då jag va hemma halv ett på natten. I lördags på förmiddagen va jag hemma hos karln med våra föräldrar och drack och grillade innan jag åkte till Elin där tjejerna väntade! Drack och spelade spel sen ramlade det in mer och mer folk och kan kalla det en lyckad lördag. Blev dock inge krogen för mig vilket va lika bra kände jag igår när jag vaknade. Tog tåget tillbaka till stockholm igår vid halv fem, ensam och bakis och jävlig på tåget va ingen höjdare men jag överlevde, däckade i sängen direkt när jag kom hem så det va skönt!
Måndag idag, jobbdagen va lugn, gick rätt fort och nu har jag precis fått i mig lite käk, tänkte hoppa i springskorna och stoppa in hörlurarna i öronen och ta en kvällsprommis innan jag ska ta mig en dusch och ta det lugnt framför några avsnitt av Oth, låter som en bra eftermiddag en måndag som denna!  puss
 
Finaste tjejerna!!

 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?