slide show

Framme i stockholm
DATUM: 2014-03-02 | TID: 10:32:43 | KATEGORI: Vardag

Ber lite om ursäkt för hur bloggandet har varit men har spenderat den senaste veckan med mina fina tjejer så har lagt bloggen åt sidan. Har käkat god mat, snackar en massa strunt och bara umgåtts hela veckan, i lördags gick jag ut med hannah, fick även sällskap av två grabbar, kollade på lets dance och spelade drickspel sen vid ett gick vi ner på krogen. Hade en bra Fredag med andra ord! Igår så stod alarmet på kvart i sju så efter tre timmars sömn va man inte kaxig, men va bara att kliva upp och göra sig redo för resan till stockholm, där jag nu kommer bo dom närmaste tre månaderna då jag fått jobb på SEB banken här nere. Lite blandade känslor angående det, känns surt att lämna alla fina där hemma även om det bara är nästan tre månader sen är det första jobbdagen imorgon så skulle ju ljuga om jag sa att inte va dödsnärvös, det sköna är ju att min faster också jobbar där så man har ett litet stöd i början. Sen kommer jag försöka ta mig hem till härnösand så ofta jag kan, redan i helgen faktiskt. haha, men då har jag skjuts både upp och ner så då måste jag ju passa på:)
 
Igår så åkte alla in till stan och jag fick uppgradera garderoben då jag inte har så mycket till "bank kläder" hemma;)även nya skor och lite sånt. På kvällen blev det tacos sen somnade jag jäkligt skönt redan vid elva. Nyss ätit frukost och tänkte ta mig en dusch så man ser ut som en människa igen. Glömde också minneskortet hemma i stan, såklart, men ska hem i helgen så får hämta det så och tills dess kommer ni få nöja er med mobilbilder. kram på er hörrni.
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?