slide show

Sista dagen av denna semester
DATUM: 2014-06-20 | TID: 07:34:20 | KATEGORI: Vardag

Har haft en sån mysig vecka med min fina grabb. varit på fyra olika campingar, varit i Ullared för första gången, ätit gott, badat,strosat runt i Göta kanal och bara andats. Igår checkade vi in på sista campingen för denna resa, i Sollentuna. Och idag är det midsommar, solen skiner än så länge och vi ska snart packa ihop och bege oss hem till min faster, vars bröllop vi ska på idag! Lite annorlunda sätt att spendera midsommar på men ska bli mysig. Sen imorgon runt 9 - 10 tiden lämnar vi Stockholm och beger oss hemåt till fina Norrland igen och jag spenderar min kväll i norrfällsviken men mina fina tjejer!! Finns ingenting att klaga på nu inte. 











Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?