slide show

Kraschad dator/party och roadtrip
DATUM: 2014-06-16 | TID: 15:38:09 | KATEGORI: Vardag

Datorn valde att lägga av förra veckan vilket är anledningen till dålig uppdatering här! Har iallafall haft en grym vecka och helg. I torsdags tog min fina pojk studenten så firade honom nästintill hela dagen innan han skulle iväg och fortsätta åka flak och jag drog vidare till Frida och drack med dom och ett par sköna grabbar, promenerade sen ner till hamnkrogen runt ett, en grym kväll!

 I fredags vaknade jag upp,mer bakis än ni kan förstå, men tog till flaskan igen och åkte hem till Frida och drack, gick jäkligt segt i början men runt elva kanske kom jag igång, haha, struntade i krogen då det va så jäkla kallt ute sen kom Jonas och hämtade mig runt 2 tiden. I lördags hade vi överraskningsfest för elins kille,viktor, som fyllde år och det blev jäkligt lyckat må jag säga! Gick till hamnis runt halv ett, förutom att det va väldigt mycket folk där nere va det en bra kväll!! 

 Nuuu, sitter jag i bilen med min kille, påväg till Stockholm där vi har vårat första stopp, bestämde oss för att ta en roadtrip denna vecka då han är ledig, vart vi hamnat märker vi men ett stop ska iallafall vara i Ullared! 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?