slide show

knock you out
DATUM: 2014-06-09 | TID: 13:04:54 | KATEGORI: Vardag

vaknade strax efter elva idag, skönt med en liten sovmorgon såhär på en måndagmorgon. Sitter och pluggar lite teori i väntan på att karln ska vakna så vi kan äta frukost. om en timme ska jag till körskolan och ha en lektion sen ska jag nog möta upp Frida och ta en runda på stan, synd att vädret är dåligt idag men håller bara tummarna att det är fint imorgon när studenterna har sin bal. Kommer mest ta det lugnt idag och plugga lite, tänkte åka hem till mamma senare under dagen också men får se när det blir. Tvätta måste också göras. annars är det mycket som står på schemat denna vecka. Balen att kolla på imorgon, arbetsintervju på onsdag, studenten på torsdag och på fredag åker jag och Emelie till stockholm då hon fick tag i två biljetter till One direction, vilket jag tror kan bli väldigt kul, ska bli mysigt att åka iväg och ha lite kvalitetstid med varandra då det inte blivit av på många månader. nu ska jag väll försöka få liv i Jonas så vi hinner äta frukost innan vi ska dra vidare. Ha en bra dag, trotts vädret! 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?