slide show

Juni månad
DATUM: 2014-06-03 | TID: 12:06:50 | KATEGORI: Vardag

gud vad dagarna flyger förbi nu. Juni månad redan. Här hemma är det iallafall teori plugg och körning som står på schemat varje dag då snart proven sker. ska bli skönt att kunna slippa detta eviga plugg. annars så rullar allting på som vanligt här hemma, karlns student är snart här så den närmaste veckan kommer man väll inte se så mycket av honom då alla studentevenemang dragit igång. Va ner på sjöslaget och kollade igår en sväng. idag ska vi väll försöka åka hem till mig och bubbla lite då det är fint väder och vi inte har några speciella planer denna förmiddag.
Ikväll ska jag iallafall hjälpa hannah med hennes lägenhet medans jonas ska iväg och träna på studentdansen som dom har imorgon, spännande! annars så ska jag väll bara ta det lugnt resten av kvällen, med andra ord plugga teori.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?