slide show

helgen bravader
DATUM: 2014-06-08 | TID: 11:22:24 | KATEGORI: Vardag

Och där va denna helg över, i fredags va jag på inflyttningsfest hos sanna vilket va väldigt trevligt, käkade middag med tjejena och myste på innan grabbarna kom, mot kvällen begav jag och isabelle oss till sälsten där det va party sen åkte jag och Jonas hem och la oss, rätt tidigt, vilket va skönt då jag mådde tillräckligt dåligt igår när jag vaknade. Åkte iväg och käkade lunch med karln, tog en runda på bolaget sen va det bara till att åka hem och tagga om innan gänget kom, tog det rätt lugnt igår vilket jag är glad för idag. Ska väll inte göra någonting speciellt idag, bellsan ville åka till birsta så får se vad det blir med det annars ska jag bara mysa med jonas innan jag åker och käkar middag hos mormor. 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?