slide show

140605
DATUM: 2014-06-05 | TID: 15:34:38 | KATEGORI: Vardag

Blev inte så mycket filmtittande igår då det slutade upp med att jag pratade med Frida i telefonen i över tre timmar, hann se en bit på första filmen innan Jonas kom hem strax efter ett. Va upp vid halv elva imorse och traskade ner till arbetsförmedlingen, skulle egentligen övningsköra till Sundsvall men eftersom jag hade möte där klockan tolv fick jag strunta i det. Kom hem och käkade frukost sen åkte jag och J till vårkalaset och kollade lite och köpte hans balbiljett. Ikväll har studenterna brännbollstävling på smitingen så kanske följer med jonas dit och kollar, kanske tar nått glas vin ikväll också. annars är planerna för ikväll ganska obestämda, frida kommer hem  efter att ha varit borta två veckor så ska väll träffa henne en sväng sen får vi se vad som händer. ttyl!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?