slide show

fri
DATUM: 2014-07-25 | TID: 08:21:13 | KATEGORI: Vardag

ännu ett kvällsdopp med emz igår, ouff vad jag älskar dessa sommarkvällar! Kom hem runt halv åtta och käkade middag med Jonas och slog på första säsongen av O.C och framför det satt vi bänkade resten av kvällen, inklusive packning och tvättning då vi båda beger oss iväg i helgen, han har redan dragit han, åkte för en halvtimme sen och ska spendera helgen i stockholm och på kryssning medans jag beger mig till Ungern imorgonbitti! Nu ska jag iallafall starta min dag med att åka till Smitingen med elin några timmar innan jag åker hem och fortsätter packa sen ska jag spendera sista timmarna i härnta med Frida och någon bra film. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?