slide show

140722
DATUM: 2014-07-22 | TID: 23:02:07 | KATEGORI: Vardag

Nu e jag tillbaka, kuuul va? Idag fick jag äntligen mysa lite med Emelie som jag inte träffat på ett bra tag, tog en lunch på stan och snackade om allt som hänt sen sist och tog en liten shoppingrunda innan jag åkte hem och kastade mig i poolen med alla barn här hemma i väntan på att Jonas skulle komma hem från jobbet. Käkade middag och sen kom emelie och hämtade mig igen så plockade vi upp bellsan så åkte vi til stallarna och badade och myste på, skönt att få ha lite kvalitetstid med dom två! imorgon ska graderna gå upp ända till 36 grader här i lillhärnta så jag tar min bikini och beger mig till smitingen för att spendera hela dagen där. Nu ska jag hoppa i några skönare kläder och slå på några avsnitt av Community innan vi ska sova. Godnatt! 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?